Spaziale adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rica ederim
kod yazıyorsanız eğer cihaza alışmaya çalışın derim. windows dan geçince bir süre alışmak sorun oluyor.
Alışınca bırakmak daha da zor oluyor
Malesef.Kod yaziyor olsam MacOS'dan baskasina elimi bile surmem zaten. Daha cok grafik tasarim icin almistim ancak firsat bulamiyorum. Bu nedenle atil durumda kaldi laptop benim icin. Ufak tefek isler disinda daha cok dizi-film izlemek icin kullaniyorum sadece.