Yaklasik 1 aydir Macbook kullanicisiyim. Ancak ne yaptim ne ettimse CTRL F5 in denki olan bi kombinasyon bulamadim. Surekli tarayici gecmisini silmek zorunda kaliyorum. Command + R yapiyorum ama o da ayni islevi gormuyor. Sitede yaptigim degisimler hemen gozukmuyor. Cok sinir bozucu... Yardimci olursaniz sevinirim.
Bu arada alisamadigim icin satiyorum laptopumu. 2017 model 15" 256GB model. 2018 subat ayinda alindi. 2021 Mart'a kadar AppleCare+ garantisi devam ediyor.
https://www.r10.net/ikinci-el/217740...-15-256gb.html