LinuxRoot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
grafik + kod kısmında windowsdan daha stabil geliyor bana her türlü bencede satmayın hocam
Kesinlikle performansina hic ama hic sozum yok. Ayni anda Illustrator, Photoshop ve Indesign kullandigimi bilirim. Bana misin demedi ama su var ki bu programlari surekli kullanmiyorum. Firsat bulamiyorum. Benden daha cok ihtiyaci olan, benden daha fazla kullanacak birisi satin almak isterse satacagim. Daha oncesinde Alienware R5 laptopum vardi. Cok kalin ve agir diye satmistim. Sonrasinda bi hevesle Macbook aldim ama Alienware ile yaptiklarimi yapamayinca biraz hayal kirikligi oldu. Istedigim zaman istedigim oyunu oynayamamak cok can sikici



Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
CMD+R olması lazım
Ise yaramadi o kombinasyon. Dogrusu CMD+ SHIFT + R'ymis. Spaziale sagolsun