edelweiss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Harikasiniz! Cok tesekkur ederim

Rica ederim
kod yazıyorsanız eğer cihaza alışmaya çalışın derim. windows dan geçince bir süre alışmak sorun oluyor.
Alışınca bırakmak daha da zor oluyor