edelweiss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Malesef.Kod yaziyor olsam MacOS'dan baskasina elimi bile surmem zaten. Daha cok grafik tasarim icin almistim ancak firsat bulamiyorum. Bu nedenle atil durumda kaldi laptop benim icin. Ufak tefek isler disinda daha cok dizi-film izlemek icin kullaniyorum sadece.
grafik + kod kısmında windowsdan daha stabil geliyor bana her türlü bencede satmayın hocam