• 29-11-2019, 14:00:50
    #1
    Arkadaslar selam , aralık 4'de askerlik hizmetimi yerine getirmek için manisaya gidiyorum. Birliğin girişine turkcell baya kamp kurmuş askercell almadan kimsei sokmuyorlarmış içeri. Bir arkadaşımla konuştum turkcell'de arkadaşın varsa askercell stickerı al yapıştır daha önce aldım geç de dedi. Acaba çalışan arkadaşlar varsa yardım edebilir mi ?
  • 29-11-2019, 14:06:42
    #2
    Öyle bir şey yok saçmalamayın . Hattım yok almayacağım de gir içeri siminide donuna sakla
    • eslao
    eslao bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 29-11-2019, 14:07:04
    #3
    Allahım ya rezil ettiler herşeyi rezil. Almıyorum de almak zorunde değilsin bu ne ya mafya gibi pes vallahi pes.
  • 29-11-2019, 14:08:36
    #4
    thepalabiyik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öyle bir şey yok saçmalamayın . Hattım yok almayacağım de gir içeri siminide donuna sakla
    Sana denk gelmemiş demek ki. Bizde hat almıyorum diyenlerin telefonunu içeri sokmuyorlardi. Bölgeden bölgeye değişir bu durumlar.
  • 29-11-2019, 14:10:52
    #5
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    Bize askerde zorla oyakbank banka kartı aldırmışlardı.
    Banka iflas etti sonra işte..
  • 29-11-2019, 14:12:31
    #6
    thepalabiyik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öyle bir şey yok saçmalamayın . Hattım yok almayacağım de gir içeri siminide donuna sakla
    Hocam arkadaşların dedikleri doğru. Ekim ayında girenler sorun yaşamamıştı ancak kasım ayında ölücü gibi yapışmışlar kapıya. El mahkum herkes almış ama sivil hattı kullanmışlar.
    uasports adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allahım ya rezil ettiler herşeyi rezil. Almıyorum de almak zorunde değilsin bu ne ya mafya gibi pes vallahi pes.
    maviuan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sana denk gelmemiş demek ki. Bizde hat almıyorum diyenlerin telefonunu içeri sokmuyorlardi. Bölgeden bölgeye değişir bu durumlar.
    Hagiwhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bize askerde zorla oyakbank banka kartı aldırmışlardı.
    Banka iflas etti sonra işte..
  • 29-11-2019, 14:16:38
    #7
    nalpagutt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam arkadaşların dedikleri doğru. Ekim ayında girenler sorun yaşamamıştı ancak kasım ayında ölücü gibi yapışmışlar kapıya. El mahkum herkes almış ama sivil hattı kullanmışlar.
    Benden önce giden arkadaşımın telefonunu almıştım yanıma. Onun arkasına bandrol yapıştırmışlardı. Onu gösterip girdim
  • 29-11-2019, 14:19:20
    #8
    nalpagutt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaslar selam , aralık 4'de askerlik hizmetimi yerine getirmek için manisaya gidiyorum. Birliğin girişine turkcell baya kamp kurmuş askercell almadan kimsei sokmuyorlarmış içeri. Bir arkadaşımla konuştum turkcell'de arkadaşın varsa askercell stickerı al yapıştır daha önce aldım geç de dedi. Acaba çalışan arkadaşlar varsa yardım edebilir mi ?
    İskenderunda yaptım bizdede tek tek soruldu yoksa telefonu bırak dediler alacam diyip sıraya girdim sonra sıradan çıkıp kaynadım anlık taktik geliştirerek geçebilirsin yada alcaksın
  • 29-11-2019, 14:19:54
    #9
    Mehmetçik ile ailelerinin özlemi bitsin diye, Askercell Türkiye’nin hizmetinde!

    Kışlalarda Turkcell Askercell haricinde hat kullanılmasına Genelkurmay Başkanlığı tarafından izin verilmemektedir. Genelkurmay Başkanlığı'nın 13 Nisan 2015 tarihinde yayınladığı kriterler yalnızca Turkcell teknolojisi ile sağlanabilmektedir.

    Turkcell, Genelkurmay Başkanlığı’nın tüm koşullarını yerine getirerek, Türkiye’de ilk defa Askercell’i er ve erbaşların emrine sunuyor. Artık Askercell’i kullananlar kışlalarda sevdikleriyle serbestçe konuşup mesajlaşabilecek!

    Üstelik numaranızı Askercell'e taşırsanız yeni hat ücreti ödemezsiniz.

    Askerlik bittiğinde ise kolayca herhangi bir Turkcell Mağazası ya da Yetkili Turkcell Satış Noktasından servisi iptal edip Askercell koşulları olmadan hattınızı kullanmaya devam edebilirsiniz.

    Askercell yalnızca Turkcell'de...


    ilk defa duydum.

    arkercell dinleniyor mu acaba?