Arkadaslar selam , aralık 4'de askerlik hizmetimi yerine getirmek için manisaya gidiyorum. Birliğin girişine turkcell baya kamp kurmuş askercell almadan kimsei sokmuyorlarmış içeri. Bir arkadaşımla konuştum turkcell'de arkadaşın varsa askercell stickerı al yapıştır daha önce aldım geç de dedi. Acaba çalışan arkadaşlar varsa yardım edebilir mi ?
İskenderunda yaptım bizdede tek tek soruldu yoksa telefonu bırak dediler alacam diyip sıraya girdim sonra sıradan çıkıp kaynadım

anlık taktik geliştirerek geçebilirsin yada alcaksın