Arkadaslar selam , aralık 4'de askerlik hizmetimi yerine getirmek için manisaya gidiyorum. Birliğin girişine turkcell baya kamp kurmuş askercell almadan kimsei sokmuyorlarmış içeri. Bir arkadaşımla konuştum turkcell'de arkadaşın varsa askercell stickerı al yapıştır daha önce aldım geç de dedi. Acaba çalışan arkadaşlar varsa yardım edebilir mi ?