nalpagutt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam arkadaşların dedikleri doğru. Ekim ayında girenler sorun yaşamamıştı ancak kasım ayında ölücü gibi yapışmışlar kapıya. El mahkum herkes almış ama sivil hattı kullanmışlar.
Benden önce giden arkadaşımın telefonunu almıştım yanıma. Onun arkasına bandrol yapıştırmışlardı. Onu gösterip girdim