thepalabiyik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öyle bir şey yok saçmalamayın . Hattım yok almayacağım de gir içeri siminide donuna sakla
Hocam arkadaşların dedikleri doğru. Ekim ayında girenler sorun yaşamamıştı ancak kasım ayında ölücü gibi yapışmışlar kapıya. El mahkum herkes almış ama sivil hattı kullanmışlar.
uasports adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allahım ya rezil ettiler herşeyi rezil. Almıyorum de almak zorunde değilsin bu ne ya mafya gibi pes vallahi pes.
maviuan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sana denk gelmemiş demek ki. Bizde hat almıyorum diyenlerin telefonunu içeri sokmuyorlardi. Bölgeden bölgeye değişir bu durumlar.
Hagiwhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bize askerde zorla oyakbank banka kartı aldırmışlardı.
Banka iflas etti sonra işte..