thepalabiyik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öyle bir şey yok saçmalamayın . Hattım yok almayacağım de gir içeri siminide donuna sakla
Sana denk gelmemiş demek ki. Bizde hat almıyorum diyenlerin telefonunu içeri sokmuyorlardi. Bölgeden bölgeye değişir bu durumlar.