Her ne kadar sakin biride olsanız düğün koşturması, karşılıklı istekler, araya ailelerin girmesi filan ister istemez insanı strese sokuyor. O yüzden ne kadar alttan alırsan sinir ve stres bakımından senin karına olacaktır. Düğün günü yola düşersiniz daha erken gidersiniz tatsızlık çıkmaz. Yani yol uzunluğu evet belki can sıkıcı ama damatlık, gelinlik bunlarla yola çıkılmaz gibi söylemlerde bulunma. İstediğinde donla uzaya bile gidersin
İnatlaşıp kendini ve karşı tarafı germe boşuna. Stresten farkında olmuyorsun ama ailen yada ailesi alıngan olabilir yanlış anlayabilirler. Ben farkında olmadan gelini almaya giderken bir şey söylemişim kız kardeşim alınmış mesela