Bahsettiğin yapıda değilim hayatımda hiç bir şeye ya tamam demedim, demem de mantıklı olan neyse onu yapmayı doğru buluyorum, en basında düğünden önce het kararı biz alacagız dedik zaten.. ben sadece hatunun hayalllerini gerçekleştirmede sorumlu görüyorum kendimi bunuda ona söyledim.
Burada hangisi mantıklı ?
Siz nasıl yani cuma kına, cumartesi kız alma pazar düğün mü yaptınız ?
Zaten suanda düğün salonu parası kadar kınayada para harcandık.
Karşı tarafın dediğini yaptıgımda olay su oluyor sence yapılabilir mi ? Erkek tarafı dügüne 300 kişi çagırıyor ve bunlara biz burda olmıcaz siz düğün salonuna gidin diyor, sonra kız tarafından gelen 40 kişiyi kendi evimizde agırlıyoruz, ki benim akrabalarımda 300 km öteden gelecekler,
Aileni düşünme diyorsun sen böyle mi yaptın ?
Senin babanın evinden mi çıktı gelin anlamadım ? Ne demek abi kaynana dediği olacak mantık neyse o olur.
Cumartesi gelini getirdik kuaför falan hallettik akşamına düğün yaptık