ben evlendiğim zaman eşim balıkesir de yaşıyor ailem Samsunda ikamet ediyor ben Aksarayda çalışıyordum. Düğünü Balıkesir de yaptık. dolayısıyla kız alma olmadı :d Sonuçta seviyorsanız bu sorunların hespi çözülüyor. Öenmli olan sizin ne istediğiniz. Siz evleneceksiniz. Sizler oturup ailelerinizle konuşup bir yol bulabilirsiniz.