Bu süreçte ne olursa aileler arasındaki anlaşmazlıklardan dolayı oluyor. Biz de çok problem yaşadık özellikle bulunduğun süreçte ancak yaşanan tatsızlıkların aranızı bozmasına izin vermeyin. Kız tarafı ne derse bu süreçte onu uygulamanızı öneririm. Yoksa ilerleyen süreçte başınızı çok ağrıtırlar bu konuda benden söylemesi Şimdiden hayırlı olsun.