R10 Nasıl Okunur ? - Sayfa 6 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 Nasıl Okunur ?
50
●
2.438
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
R10 Nasıl Okunur ?
1
2
3
4
5
6
Anket
Nasıl Okunur?
Toplam Katılımcı Sayısı:
337
Nasıl Okunur?
Re-on
%83,09 (280 Oy)
Ar-on
%12,46 (42 Oy)
Er-On
%0,89 (3 Oy)
Or-On
%0,89 (3 Oy)
Diğer
%2,67 (9 Oy)
04-11-2019, 03:11:45
#46
cobanlarweb
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
ben ri on diyorum niyeyse
04-11-2019, 03:32:28
#47
Cyerol
re10=reon diye okunması mantıklıdır. aron diye okuyanları anlamıyorum. r yi ingilizce 10 sayısını on diye birleştirmek saçmalıktan başka bir şey değil.
04-11-2019, 09:01:28
#48
Berkay
reon işte ya bildiğiniz reon. tdk klavuzlarına girecek az kaldı
04-11-2019, 09:17:22
#49
hibravez
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Ar van ziro diye okuyorum diyomuşum
Reon diye okuyorum
Coskun adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ister reon ister aron
farketmez o istediğiniz gibi okuyun önemli olan "R10" yazması ve tepede Rokito olması
Hocam rokito'nun hikayesi var mı? Yoksa yazabilir miyiz, forum geneli yarışma olabilir mi ilerleyen zamanlarda?
04-11-2019, 09:38:45
#50
AOK
Arten
04-11-2019, 10:29:36
#51
Carillos
Ben reon şeklinde okuyorum
1
2
3
4
5
6
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler