Anket Nasıl Okunur?
Toplam Katılımcı Sayısı: 337
Nasıl Okunur?
Re-on
%83,09 (280 Oy)
Ar-on
%12,46 (42 Oy)
Er-On
%0,89 (3 Oy)
Or-On
%0,89 (3 Oy)
Diğer
%2,67 (9 Oy)
  • 04-11-2019, 03:11:45
    #46
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ben ri on diyorum niyeyse
  • 04-11-2019, 03:32:28
    #47
    re10=reon diye okunması mantıklıdır. aron diye okuyanları anlamıyorum. r yi ingilizce 10 sayısını on diye birleştirmek saçmalıktan başka bir şey değil.
  • 04-11-2019, 09:01:28
    #48
    reon işte ya bildiğiniz reon. tdk klavuzlarına girecek az kaldı
  • 04-11-2019, 09:17:22
    #49
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ar van ziro diye okuyorum diyomuşum

    Reon diye okuyorum



    Coskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ister reon ister aron farketmez o istediğiniz gibi okuyun önemli olan "R10" yazması ve tepede Rokito olması
    Hocam rokito'nun hikayesi var mı? Yoksa yazabilir miyiz, forum geneli yarışma olabilir mi ilerleyen zamanlarda?
  • 04-11-2019, 09:38:45
    #50
    Arten
  • 04-11-2019, 10:29:36
    #51
    Ben reon şeklinde okuyorum