Anket Nasıl Okunur?
Toplam Katılımcı Sayısı: 337
Nasıl Okunur?
Re-on
%83,09 (280 Oy)
Ar-on
%12,46 (42 Oy)
Er-On
%0,89 (3 Oy)
Or-On
%0,89 (3 Oy)
Diğer
%2,67 (9 Oy)
  • 03-11-2019, 20:57:42
    #37
    Türkçe dil kurallarına göre re on olarak okunuyor. Tartışmamıza gerek yok
  • 03-11-2019, 20:59:28
    #38
    Üyeliği durduruldu
    ar ten diyenide gordum. ingiliz falan degildi, kastamonluydu.

    gözlerine bakıp güldüm, sonra kendiside anladı re on demesi gerektiğini.
  • 03-11-2019, 21:14:49
    #39
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Mahmut
  • 03-11-2019, 21:25:41
    #40
    Mortal combat diye okuyorum.
    ( Bu başlıklar baya baydı beni , konu sahibi kişisel olarak algılamasın)
  • 03-11-2019, 21:35:08
    #41
    ⭐1. SAYFA SEO HİZMETİ⭐
    Coskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ister reon ister aron farketmez o istediğiniz gibi okuyun önemli olan "R10" yazması ve tepede Rokito olması
    rokito ne demek abi
  • 03-11-2019, 23:41:58
    #42
    Sigma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Deepwebde sitenin rütbeli bir adminiyle yaptığım görüşmede bu konuyu ele aldık. Ve öğrendiğim kadarıyla r10 un arapçadaki gibi sağdan sola okunduğunu bu kuralın çok önemli olduğu bilgisini edindim yani “onar” şeklinde kesin bilgi yayalım lütfen
    En güzel yorum bu olmalı
  • 04-11-2019, 00:25:27
    #43
    Re On şeklinde okuyorum.
  • 04-11-2019, 00:58:55
    #44
    direkt olarak ron diye okunur. harry potter'daki ron weasley gibi.
  • 04-11-2019, 01:32:46
    #45
    bor on