R10 Nasıl Okunur ? - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 Nasıl Okunur ?
50
●
2.436
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
R10 Nasıl Okunur ?
1
2
3
4
5
6
Anket
Nasıl Okunur?
Toplam Katılımcı Sayısı:
337
Nasıl Okunur?
Re-on
%83,09 (280 Oy)
Ar-on
%12,46 (42 Oy)
Er-On
%0,89 (3 Oy)
Or-On
%0,89 (3 Oy)
Diğer
%2,67 (9 Oy)
03-11-2019, 20:57:42
#37
TanerG
Türkçe dil kurallarına göre re on olarak okunuyor. Tartışmamıza gerek yok
03-11-2019, 20:59:28
#38
Widex
Üyeliği durduruldu
ar ten diyenide gordum. ingiliz falan degildi, kastamonluydu.
gözlerine bakıp güldüm, sonra kendiside anladı re on demesi gerektiğini.
03-11-2019, 21:14:49
#39
bluemoon44
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Mahmut
03-11-2019, 21:25:41
#40
chnyrdkl
Mortal combat diye okuyorum.
( Bu başlıklar baya baydı beni , konu sahibi kişisel olarak algılamasın)
03-11-2019, 21:35:08
#41
WebFinity
⭐1. SAYFA SEO HİZMETİ⭐
Coskun adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ister reon ister aron
farketmez o istediğiniz gibi okuyun önemli olan "R10" yazması ve tepede Rokito olması
rokito ne demek abi
03-11-2019, 23:41:58
#42
MaCiT
Sigma adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Deepwebde sitenin rütbeli bir adminiyle yaptığım görüşmede bu konuyu ele aldık. Ve öğrendiğim kadarıyla r10 un arapçadaki gibi sağdan sola okunduğunu bu kuralın çok önemli olduğu bilgisini edindim yani onar şeklinde kesin bilgi yayalım lütfen
En güzel yorum bu olmalı
04-11-2019, 00:25:27
#43
Misafir
Re On şeklinde okuyorum.
04-11-2019, 00:58:55
#44
caliph
direkt olarak
ron
diye okunur. harry potter'daki ron weasley gibi.
04-11-2019, 01:32:46
#45
Rayjon32
bor on
1
2
3
4
5
6
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler