Anket Nasıl Okunur?
Toplam Katılımcı Sayısı: 337
Nasıl Okunur?
Re-on
%83,09 (280 Oy)
Ar-on
%12,46 (42 Oy)
Er-On
%0,89 (3 Oy)
Or-On
%0,89 (3 Oy)
Diğer
%2,67 (9 Oy)
  • 03-11-2019, 17:27:59
    #28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Or-On şeklinde okuyan 2 kişi varmış, kendileriyle tanışmak isterim
  • 03-11-2019, 17:34:36
    #29
    Ron diyen çıkmadı sanırım
  • 03-11-2019, 18:01:56
    #30
    bandanar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ron diyen çıkmadı sanırım
    Doğrusu RON zaten. Bilmeyen çokmuş, şaşırdım.

    r10.net domaini

    Ronaldinho ismine ithafen alınıyor ve Ronaldinho 10 numara giydiğinden ve baş harfleri RON olduğu için zamanında bu site R10 adını alıyor.
  • 03-11-2019, 20:01:57
    #31
    reyon :d
  • 03-11-2019, 20:02:52
    #32
    re 10
  • 03-11-2019, 20:05:26
    #33
    aynen re-on , yazıldığı gibi okunduğu gibi
  • 03-11-2019, 20:09:46
    #34
    Ronaldinho 10. :P
  • 03-11-2019, 20:56:13
    #35
    Cok eskiden telefon konuşması yaptım gelmiş aron deyip duruyor dedim ne diyor meğersem r10 diyormuş.
  • 03-11-2019, 20:57:15
    #36
    Re-on.

    HSBC'yi eyç es bi si diye okurum ama MFÖ'yü emefö diye okumam ben mesela, özentiliğe ne gerek var? Sonuçta R10 Türk markası değil mi? Niye İngilizce telaffuz ediyoruz? Nedir bu özentilik?