R10 Nasıl Okunur ? - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 Nasıl Okunur ?
50
●
2.436
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
R10 Nasıl Okunur ?
1
2
3
4
5
6
Anket
Nasıl Okunur?
Toplam Katılımcı Sayısı:
337
Nasıl Okunur?
Re-on
%83,09 (280 Oy)
Ar-on
%12,46 (42 Oy)
Er-On
%0,89 (3 Oy)
Or-On
%0,89 (3 Oy)
Diğer
%2,67 (9 Oy)
03-11-2019, 17:27:59
#28
dbatasarim
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Or-On şeklinde okuyan 2 kişi varmış, kendileriyle tanışmak isterim
03-11-2019, 17:34:36
#29
bandanar
Ron diyen çıkmadı sanırım
03-11-2019, 18:01:56
#30
Altay
bandanar adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ron diyen çıkmadı sanırım
Doğrusu RON zaten. Bilmeyen çokmuş, şaşırdım.
r10.net domaini
Ronaldinho ismine ithafen alınıyor ve Ronaldinho 10 numara giydiğinden ve baş harfleri RON olduğu için zamanında bu site R10 adını alıyor.
03-11-2019, 20:01:57
#31
resatyigen
reyon :d
03-11-2019, 20:02:52
#32
satlas
re 10
03-11-2019, 20:05:26
#33
Milenyum
aynen re-on , yazıldığı gibi okunduğu gibi
03-11-2019, 20:09:46
#34
mum
Ronaldinho 10. :P
03-11-2019, 20:56:13
#35
ysf
Cok eskiden telefon konuşması yaptım gelmiş aron deyip duruyor dedim ne diyor
meğersem r10 diyormuş.
03-11-2019, 20:57:15
#36
Risque
Re-on.
HSBC'yi eyç es bi si diye okurum ama MFÖ'yü emefö diye okumam ben mesela, özentiliğe ne gerek var? Sonuçta R10 Türk markası değil mi? Niye İngilizce telaffuz ediyoruz? Nedir bu özentilik?
1
2
3
4
5
6
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler