Anket Nasıl Okunur?
Toplam Katılımcı Sayısı: 337
Nasıl Okunur?
Re-on
%83,09 (280 Oy)
Ar-on
%12,46 (42 Oy)
Er-On
%0,89 (3 Oy)
Or-On
%0,89 (3 Oy)
Diğer
%2,67 (9 Oy)
  • 03-11-2019, 14:24:47
    #10
    Re on
  • 03-11-2019, 14:25:10
    #11
    Administrator
    ister reon ister aron farketmez o istediğiniz gibi okuyun önemli olan "R10" yazması ve tepede Rokito olması
  • 03-11-2019, 14:26:58
    #12
    re on nokta net
  • 03-11-2019, 14:27:29
    #13
    Coskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ister reon ister aron farketmez o istediğiniz gibi okuyun önemli olan "R10" yazması ve tepede Rokito olması
    Bravo Coşkun reyiz
  • 03-11-2019, 14:28:10
    #14
    Kaç yıl oldu bitmedi bu muhabbet 😀
  • 03-11-2019, 14:30:17
    #15
    Sigma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Deepwebde sitenin rütbeli bir adminiyle yaptığım görüşmede bu konuyu ele aldık. Ve öğrendiğim kadarıyla r10 un arapçadaki gibi sağdan sola okunduğunu bu kuralın çok önemli olduğu bilgisini edindim yani “onar” şeklinde kesin bilgi yayalım lütfen
    Hocam bu çok gizli bir bilgiydi. Bir tek size söyledim. Gelip burada paylaşmak ne kadar etik. Ben de gizli admindim.
  • 03-11-2019, 14:30:58
    #16
    SEO & PR 5421044962
    Bu kaçıncı acaba🤔
    Nasıl okursaniz öyle r10 y10 ar10 er10 ey10 Ronaldinho10 Yonaldinho10 uzar gider )
  • 03-11-2019, 14:31:04
    #17
    Benim için net Re-On dur ama asıl merak ettiğim Er-On seçeneğine oy çıkıp çıkmayacağı
  • 03-11-2019, 14:41:00
    #18
    imgvia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu çok gizli bir bilgiydi. Bir tek size söyledim. Gelip burada paylaşmak ne kadar etik. Ben de gizli admindim.
    Konu sahibi tarafından açıklamaya zorlandım adminim ben ettim sen etme. anti-seoyla tehdit edildim, 500forumda tanıtım yazını yayınlarım spama düşersin dedi mecburdum