Deepwebde sitenin rütbeli bir adminiyle yaptığım görüşmede bu konuyu ele aldık. Ve öğrendiğim kadarıyla r10 un arapçadaki gibi sağdan sola okunduğunu bu kuralın çok önemli olduğu bilgisini edindim yani onar şeklinde kesin bilgi yayalım lütfen
Hocam bu çok gizli bir bilgiydi. Bir tek size söyledim. Gelip burada paylaşmak ne kadar etik. Ben de gizli admindim.