Anket Nasıl Okunur?
Toplam Katılımcı Sayısı: 337
Nasıl Okunur?
Re-on
%83,09 (280 Oy)
Ar-on
%12,46 (42 Oy)
Er-On
%0,89 (3 Oy)
Or-On
%0,89 (3 Oy)
Diğer
%2,67 (9 Oy)
  • 03-11-2019, 14:45:12
    #19
    Sigma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu sahibi tarafından açıklamaya zorlandım adminim ben ettim sen etme. anti-seoyla tehdit edildim, 500forumda tanıtım yazını yayınlarım spama düşersin dedi mecburdum
    Neyse hocam. Bu tehditlere göz yummayın bir daha. Lütfen rica ediyorum. Bu tür top secret bilgiler yayılırsa FBI kapımızı çalabilir. Bu seferlik banlamıyorum sizi. 😅.
    İyi forumlar dilerim. Tekrar tehdit ederse söyleyin banlayayım hemen.


    Coskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ister reon ister aron farketmez o istediğiniz gibi okuyun önemli olan "R10" yazması ve tepede Rokito olması
    Coskun hocam yargı dağıtıyor. Alın nasibinizi 😅
  • 03-11-2019, 14:53:10
    #20
    r 1 ve 0 diye okunur
  • 03-11-2019, 14:53:34
    #21
    Yazıldığı gibi
  • 03-11-2019, 14:59:51
    #22
    Forumda şu konular hiç bitmeyecek :
    "r10 nasıl okunur." "r10 ismi neden geliyor." "r10 bana yürüyor."
    Ta ki üyelerin Google ve forumda arama kısmının keşfine kadar.
  • 03-11-2019, 15:03:10
    #23
    Üyeliği durduruldu
    a be ce de e fe ge he ı i je ke le me ne pe "RE"


    bir iki üc dört beş altı yedi sekiz dokuz "10on"

    re+10on = reon


    başka sorusu olan?
  • 03-11-2019, 15:20:49
    #24

    Ben rio diye okuyorum
  • 03-11-2019, 16:03:22
    #25
    Hayrettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Ben rio diye okuyorum
    Hahahahahaha, sandalyeden düştüm.
  • 03-11-2019, 16:23:03
    #26
    R10 olarak yazılır rokito diye okunur 😂
  • 03-11-2019, 16:37:03
    #27
    Türkçe de Reon İngilizce de arten Ar diye yarım ingilizce okuyup 10 diye de yarım Türkçe okumakta nedir? Her dilde kendi şeklinde okunur.