Re-on.

HSBC'yi eyç es bi si diye okurum ama MFÖ'yü emefö diye okumam ben mesela, özentiliğe ne gerek var? Sonuçta R10 Türk markası değil mi? Niye İngilizce telaffuz ediyoruz? Nedir bu özentilik?