Konu
R10 Nasıl Okunur ?
03-11-2019, 20:57:15
#36
Risque
Re-on.
HSBC'yi eyç es bi si diye okurum ama MFÖ'yü emefö diye okumam ben mesela, özentiliğe ne gerek var? Sonuçta R10 Türk markası değil mi? Niye İngilizce telaffuz ediyoruz? Nedir bu özentilik?