Ar van ziro diye okuyorum diyomuşum
Reon diye okuyorum

ister reon ister aron

farketmez o istediğiniz gibi okuyun önemli olan "R10" yazması ve tepede Rokito olması
Hocam rokito'nun hikayesi var mı? Yoksa yazabilir miyiz, forum geneli yarışma olabilir mi ilerleyen zamanlarda?