Ar van ziro diye okuyorum diyomuşum

Reon diye okuyorum



Coskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ister reon ister aron farketmez o istediğiniz gibi okuyun önemli olan "R10" yazması ve tepede Rokito olması
Hocam rokito'nun hikayesi var mı? Yoksa yazabilir miyiz, forum geneli yarışma olabilir mi ilerleyen zamanlarda?