• 03-11-2019, 09:18:40
    #19
    tahıl ve süt ürünlerinden uzak dur. bu aralar bir çok insanda baş göstermeye başladı. sebebi kalitesiz ürünlerin 4 tarafımızda olup bilinçsiz tüketim
  • 03-11-2019, 12:01:32
    #20
    bende de var uzun zaman 8 9 sene oldu sanırım bende su çiçeğin geçirdiği.mde olmuştu.çoğunlukla stres
  • 03-11-2019, 14:08:30
    #21
    Büyük ihtimal egzama var sizde de bende bu hastalıgı yaklaşık 11 yıldır çekiyorum. Çeşitli ilaçlar kullanırsınız bir süre sonra geçer fakat sonra yine tekrar eder. Ülkemizde kesinlikle tedavisi yok. Başlıca sebebi stres. Kıl çıkan her bölgede oluşabilir. İlk önce saç derisinde başlar ilerde burun kenarında göz çevresinde kaşlarda gögüs üzerinde vs diye çogalabilir. Kabugu soydugunuz da sıvı bir salgı ele geliyor mu.
  • 03-11-2019, 14:19:08
    #22
    Üyeliği durduruldu
    ArGe7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Büyük ihtimal egzama var sizde de bende bu hastalıgı yaklaşık 11 yıldır çekiyorum. Çeşitli ilaçlar kullanırsınız bir süre sonra geçer fakat sonra yine tekrar eder. Ülkemizde kesinlikle tedavisi yok. Başlıca sebebi stres. Kıl çıkan her bölgede oluşabilir. İlk önce saç derisinde başlar ilerde burun kenarında göz çevresinde kaşlarda gögüs üzerinde vs diye çogalabilir. Kabugu soydugunuz da sıvı bir salgı ele geliyor mu.
    hayır hocam kup kuru
  • 03-11-2019, 14:22:21
    #23
    Bende de yıllardır var. Kepek gibi değil böyle elimle kazıyorum mercimek büyüklüğünde.
    Baya da eğleniyorum D
  • 03-11-2019, 16:40:48
    #24
    iklim geçişlerinde daha fazla oluyor seboraik dermatit yıllardır bir kalıcı bir çözüm bulamadım. Verilen ilaçların geneli kortizon içeriyor. Tedavi uyguluyorsun geçiyor. Sonra tekrarlıyor. Allah şifa versin tüm hastalara...
  • 04-11-2019, 02:09:50
    #25
    Bende de var maalesef
  • 04-11-2019, 02:23:50
    #26
    Aranıza + 1 ile katılıyorum.

    Ne yazık ki kalıcı tedavisi mümkün değildir. En azından benim rahatsızlığım o şekilde. Genetik olarak babadan almışım, ardıç katranı, hakiki zeytinyağı ve bir kaç karışımın içinde bulunduğu ilaç ile ilk başta haftada 4 gün, sonrası hafta 2 gün ve totalde 1 ay dolduğunda haftada 1 gün uygulamak şekli ile doktorun yazdığı ilaç iyi gelmişti. Ama hem kokusu hemde sürekli yapmanın zor olması sebebi ile bir süre sonra bıraktım. Kendimi bildim bileli var olan bir şey, ben yaşamayı öğrendim ama çevremdeki insanlar bir türlü öğrenemedi. En kötü yanı siz ne kadar bakımlı olursanız olun saçınızdan veya sakalınızdan çıkan o eşşek kadar kepeğimsi kurumuş deri parçasıdır.
  • 04-11-2019, 02:26:21
    #27
    Bende de var bu lanet. Kazıması acayip zevkli. Stres zamanlarında pik yapar. Bir ara clear men mentollü kullanırken tamamen kaybolmuş ama şu an yine kullanıyorum ve kabuklanma var. Fırsat bulup dermatoloğa da gidemedim. Galiba şampuanların içerisindeki bir maddeye karşı hassasiyetten kaynaklanıyor.