Aranıza + 1 ile katılıyorum.

Ne yazık ki kalıcı tedavisi mümkün değildir. En azından benim rahatsızlığım o şekilde. Genetik olarak babadan almışım, ardıç katranı, hakiki zeytinyağı ve bir kaç karışımın içinde bulunduğu ilaç ile ilk başta haftada 4 gün, sonrası hafta 2 gün ve totalde 1 ay dolduğunda haftada 1 gün uygulamak şekli ile doktorun yazdığı ilaç iyi gelmişti. Ama hem kokusu hemde sürekli yapmanın zor olması sebebi ile bir süre sonra bıraktım. Kendimi bildim bileli var olan bir şey, ben yaşamayı öğrendim ama çevremdeki insanlar bir türlü öğrenemedi. En kötü yanı siz ne kadar bakımlı olursanız olun saçınızdan veya sakalınızdan çıkan o eşşek kadar kepeğimsi kurumuş deri parçasıdır.