iklim geçişlerinde daha fazla oluyor seboraik dermatit yıllardır bir kalıcı bir çözüm bulamadım. Verilen ilaçların geneli kortizon içeriyor. Tedavi uyguluyorsun geçiyor. Sonra tekrarlıyor. Allah şifa versin tüm hastalara...