Büyük ihtimal egzama var sizde de bende bu hastalıgı yaklaşık 11 yıldır çekiyorum. Çeşitli ilaçlar kullanırsınız bir süre sonra geçer fakat sonra yine tekrar eder. Ülkemizde kesinlikle tedavisi yok. Başlıca sebebi stres. Kıl çıkan her bölgede oluşabilir. İlk önce saç derisinde başlar ilerde burun kenarında göz çevresinde kaşlarda gögüs üzerinde vs diye çogalabilir. Kabugu soydugunuz da sıvı bir salgı ele geliyor mu.