Bende de var bu lanet. Kazıması acayip zevkli. Stres zamanlarında pik yapar. Bir ara clear men mentollü kullanırken tamamen kaybolmuş ama şu an yine kullanıyorum ve kabuklanma var. Fırsat bulup dermatoloğa da gidemedim. Galiba şampuanların içerisindeki bir maddeye karşı hassasiyetten kaynaklanıyor.