• 02-11-2019, 18:03:19
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Selamlar kısaca açıklamak gerekirse saç derisinde soyulmalar oluyor elimde kazıyorum çok tatlı oluyor ilk önce kafamın arkasında çıktı elimle kazıyorum bildiğin kepek gibi kabuklanma var daha sonra önlere doğru dağıldı ama fazla değil hiç cildiyeciye de gitmedim çünkü ilk okuldan beri var senelerdir aramızda böyle sorunu olan var mı? doktora giden ne gibi tedavi yöntemleri uygulanıyor bilen var mı?
  • 02-11-2019, 18:04:36
    #2
    Egzama olabilir bende de aynı sorun var . Doktora görünmen lazım ilaç için ( ben dermovate solüsyon kullanıyorum işimi görüyor ama doktora sormadan kullanma)
  • 02-11-2019, 18:06:09
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Aynı sorun bende de var hocam yakında cildiyeye çıkıcam. Ben kepek saniyodum berbere sordum kabuklanma var dedi zeytinyağıyla saç derini gevşet masaj yap 5 dakika ardından ince tarakla yavaşça kabukları tara dökülsün sonra da şampuanla iyice durula dedi.

    Dediğini yaptım güzel sonuç aldım ama tekrar olmaya başladı. Umarım ciddi problem değildir. Hafta içinde gideceğim doktora
  • 02-11-2019, 18:09:17
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Aynen hocam senelerdir var sıcak suyla yıkama dediler, buz gibi çok denedim ama düzelme göremedim piyasadaki bütün şampuanları denedim neredeyse yine çözüm yok. Büyük ihtimal berberimizden kaynaklanıyor iyi temizlemiyorlar bize geçiyor, çünkü aynı berberi kullanan komşum da aynı problemler başlamış. Arkadaşımda aynı berberde ona da bulaşmış anlaşılan görüşecez cildiyeciye
  • 02-11-2019, 18:11:52
    #5
    Zerura adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen hocam senelerdir var sıcak suyla yıkama dediler, buz gibi çok denedim ama düzelme göremedim piyasadaki bütün şampuanları denedim neredeyse yine çözüm yok. Büyük ihtimal berberimizden kaynaklanıyor iyi temizlemiyorlar bize geçiyor, çünkü aynı berberi kullanan komşum da aynı problemler başlamış. Arkadaşımda aynı berberde ona da bulaşmış anlaşılan görüşecez cildiyeciye
    Berberden kaynaklıysa egzema olabilir malesef hocam geçenlerde arkadaşımda da berber kaynaklı egzema sorunu baş gösterdi, bence bir cildiyeye çıkın kuruma kaynaklıysa saç kremleri her duş sonrası kullanılabilir
  • 02-11-2019, 18:13:02
    #6
    büyük ihtimal seboreik dermatit bende de var.
  • 02-11-2019, 18:16:45
    #7
    bendede var dediklerinin birebir aynısı
  • 02-11-2019, 18:16:51
    #8
    Üyeliği durduruldu
    TeknoTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    büyük ihtimal seboreik dermatit bende de var.
    Baktım şimdi hocam belirtilerinden bir tek uyan kabuklanma elimde yüzümde hiç yok kepek yok bile denebilir ama kabuklanma çok
  • 02-11-2019, 18:33:53
    #9
    Sedef olabilir, saç kıran olabilir tedbirlerinizi almanızı öneririm, ilk önce cildiye ye randevu alın gidip bir muayene olun derim