TeknoTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
büyük ihtimal seboreik dermatit bende de var.
Baktım şimdi hocam belirtilerinden bir tek uyan kabuklanma elimde yüzümde hiç yok kepek yok bile denebilir ama kabuklanma çok