Aynı sorun bende de var hocam yakında cildiyeye çıkıcam. Ben kepek saniyodum berbere sordum kabuklanma var dedi zeytinyağıyla saç derini gevşet masaj yap 5 dakika ardından ince tarakla yavaşça kabukları tara dökülsün sonra da şampuanla iyice durula dedi.

Dediğini yaptım güzel sonuç aldım ama tekrar olmaya başladı. Umarım ciddi problem değildir. Hafta içinde gideceğim doktora