Selamlar kısaca açıklamak gerekirse saç derisinde soyulmalar oluyor elimde kazıyorum çok tatlı oluyor ilk önce kafamın arkasında çıktı elimle kazıyorum bildiğin kepek gibi kabuklanma var daha sonra önlere doğru dağıldı ama fazla değil hiç cildiyeciye de gitmedim çünkü ilk okuldan beri var senelerdir aramızda böyle sorunu olan var mı? doktora giden ne gibi tedavi yöntemleri uygulanıyor bilen var mı?