ar10 mu r10 mu ? - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
ar10 mu r10 mu ?
45
●
5.142
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
ar10 mu r10 mu ?
1
2
3
4
5
6
08-10-2019, 15:32:50
#37
etiraj
esrefyasa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam bu konu zaten açılmamış mıydı dejavu mu yaşıyorum
scriptarisi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hiçbir fikrim yok
Açılmışsa yöneticiler kapatır zaten
ara ara açılıyor bu konu
08-10-2019, 16:11:19
#38
SinerJJiTV
ar ten dot net
08-10-2019, 17:01:09
#39
enxdesigN
ar one zero dot net diyorum ben
08-10-2019, 17:12:48
#40
haXan1711
Arten...
Madem R harfini ingilizce okuyorsunuz yanındaki sayıyı da ingilizce okuyun...
Hee yok Türkçe okuyacağım ben diyorsanız ReOn
08-10-2019, 19:45:08
#41
baymobile
9898. konu
08-10-2019, 21:10:08
#42
gurel
önemli olan karşı tarafa neden bahsettiğini anlatabilmek yada karşı tarafın neden bahsettiğini anlayabilmesi. Ama bence reon
08-10-2019, 21:11:55
#43
sReborn
Üyeliği durduruldu
aron
10-10-2019, 12:16:49
#44
kuleli
Bir kelimeyi bir dilde okursun. Ya Türkçe okursun "reon" yada ingilizce okursun "arten" bu kadar basit. Başka mantığı olmaz. Bunlara kafa yormayın
10-10-2019, 16:08:51
#45
zayrog
esrefyasa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam bu konu zaten açılmamış mıydı dejavu mu yaşıyorum
her sene bir kaç defa açılır hatta bknz:
https://www.r10.net/forumda/406498-r...uzu-nedir.html
ben bile açmıştım 2009 yılında
1
2
3
4
5
6
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler