• 08-10-2019, 15:32:50
    #37
    esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu konu zaten açılmamış mıydı dejavu mu yaşıyorum
    scriptarisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiçbir fikrim yok Açılmışsa yöneticiler kapatır zaten
    ara ara açılıyor bu konu
  • 08-10-2019, 16:11:19
    #38
    ar ten dot net
  • 08-10-2019, 17:01:09
    #39
    ar one zero dot net diyorum ben
  • 08-10-2019, 17:12:48
    #40
    Arten...

    Madem R harfini ingilizce okuyorsunuz yanındaki sayıyı da ingilizce okuyun...

    Hee yok Türkçe okuyacağım ben diyorsanız ReOn
  • 08-10-2019, 19:45:08
    #41
    9898. konu
  • 08-10-2019, 21:10:08
    #42
    önemli olan karşı tarafa neden bahsettiğini anlatabilmek yada karşı tarafın neden bahsettiğini anlayabilmesi. Ama bence reon
  • 08-10-2019, 21:11:55
    #43
    Üyeliği durduruldu
    aron
  • 10-10-2019, 12:16:49
    #44
    Bir kelimeyi bir dilde okursun. Ya Türkçe okursun "reon" yada ingilizce okursun "arten" bu kadar basit. Başka mantığı olmaz. Bunlara kafa yormayın
  • 10-10-2019, 16:08:51
    #45
    esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu konu zaten açılmamış mıydı dejavu mu yaşıyorum
    her sene bir kaç defa açılır hatta bknz: https://www.r10.net/forumda/406498-r...uzu-nedir.html

    ben bile açmıştım 2009 yılında