esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bu konu zaten açılmamış mıydı dejavu mu yaşıyorum
her sene bir kaç defa açılır hatta bknz: https://www.r10.net/forumda/406498-r...uzu-nedir.html

ben bile açmıştım 2009 yılında