• 07-10-2019, 23:40:45
    #19
    pisipisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R11 acsak tutar mi?
    olabilir
  • 07-10-2019, 23:43:28
    #20
    Ron
  • 07-10-2019, 23:44:51
    #21
    rar10
  • 07-10-2019, 23:46:51
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ar diye okunan bir harf yok alfabemizde hocam RE-ON diye okuyorum ben
  • 07-10-2019, 23:53:35
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Reon birleşik İslam marketleri a.s ltd sti şahıs şirketi olarak söylüyorum
  • 07-10-2019, 23:55:06
    #24
    Gold üye
    rıon
  • 08-10-2019, 00:00:33
    #25
    re10 diye okurum yabancı birisi ar10 diyebilir
  • 08-10-2019, 00:02:37
    #26
    AR10.NET DOMAINI BENDE ciddiyim hatta @coşkun; DİLERSE degerlendirebilir anlaşırız gibime geliyor
  • 08-10-2019, 00:26:26
    #27
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ar 10 ne arkadaş ya Re On