• 08-10-2019, 00:34:17
    #28
    10 - on diye okunursa "re on" demekten başka şans var mı
  • 08-10-2019, 00:37:53
    #29
    rten
  • 08-10-2019, 02:52:12
    #30
    Ronaldinho fan sayfası olarak başlayan hikayenin webmaster olayına dönüşü sebebiyle reon.
  • 08-10-2019, 03:08:19
    #31
    Re on.
  • 08-10-2019, 03:29:01
    #32
    Ar on nedir ya , madem ingilizce okuyorsun ar ten demen lazım

    Re on candır.
  • 08-10-2019, 07:00:56
    #33
    boron (milli maden forumu)
  • 08-10-2019, 08:16:46
    #34
    Aron
  • 08-10-2019, 08:37:31
    #35
    ar on diyenin azına yapıştırın bir tane ar ten olacaktır o.

    re on
  • 08-10-2019, 08:50:20
    #36
    Üyeliği durduruldu
    Millet çağ kapatıp çağ açıyor, 5 günlük üye kardeşimiz de üye olur olmaz daha yeni bismillah demiş r10 mu ar 10 mu diye bir konu açıyor, yeni üye alımı kapatılmalı tamamen.