ar10 mu r10 mu ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
ar10 mu r10 mu ?
45
●
5.142
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
ar10 mu r10 mu ?
1
2
3
4
5
6
07-10-2019, 21:20:49
#1
winkwop
normalde r10 diye okuyordum ama bugün bir arkadaş ar10 ne kanka diye sorunca aklıma takıldı ? Siz nasıl okuyorsunuz ?
07-10-2019, 21:21:51
#2
GencoHD
Re on
07-10-2019, 21:22:49
#3
Misafir
Reon
07-10-2019, 21:23:19
#4
VektorMedya
aron
07-10-2019, 21:23:25
#5
icerikmedya
Reon, ron, aron, rıon...
Her şekli tercih edilebilir...
07-10-2019, 21:26:03
#6
netadam
iron hocam iron
07-10-2019, 21:26:10
#7
esrefyasa
Hocam bu konu zaten açılmamış mıydı dejavu mu yaşıyorum
07-10-2019, 21:26:57
#8
winkwop
esrefyasa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam bu konu zaten açılmamış mıydı dejavu mu yaşıyorum
Hiçbir fikrim yok
Açılmışsa yöneticiler kapatır zaten
07-10-2019, 21:28:40
#9
NecatiGZL
Reon.net
1
2
3
4
5
6
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler