• 07-10-2019, 21:20:49
    #1
    normalde r10 diye okuyordum ama bugün bir arkadaş ar10 ne kanka diye sorunca aklıma takıldı ? Siz nasıl okuyorsunuz ?
  • 07-10-2019, 21:21:51
    #2
    Re on
  • 07-10-2019, 21:22:49
    #3
    Reon
  • 07-10-2019, 21:23:19
    #4
    aron
  • 07-10-2019, 21:23:25
    #5
    Reon, ron, aron, rıon...
    Her şekli tercih edilebilir...
  • 07-10-2019, 21:26:03
    #6
    iron hocam iron
  • 07-10-2019, 21:26:10
    #7
    Hocam bu konu zaten açılmamış mıydı dejavu mu yaşıyorum
  • 07-10-2019, 21:26:57
    #8
    esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu konu zaten açılmamış mıydı dejavu mu yaşıyorum
    Hiçbir fikrim yok Açılmışsa yöneticiler kapatır zaten
  • 07-10-2019, 21:28:40
    #9
    Reon.net