• 07-10-2019, 21:29:05
    #10
    FEY
    🏆 Tasarım Ajansınız 🏆
    ar on demeyen de ne bilm
  • 07-10-2019, 21:30:37
    #11
    Konu biçok kez açıldı herkes istediğini söylüyor.
  • 07-10-2019, 21:45:10
    #12
    bir kaç ay öncesine kadar reyon olarak okuyordum 😀😀😀
    • winkwop
    winkwop bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 07-10-2019, 21:55:03
    #13
    ron diye okuyorum ben
  • 07-10-2019, 21:55:19
    #14
    ron
    • AlperDemircan
    • grafiking
    AlperDemircan ve grafiking bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 07-10-2019, 21:57:12
    #15
    re10

    Ama doğrusu aslında RO10

  • 07-10-2019, 22:09:05
    #16
    Ya Türkçe okursun, ya İngilizce. AR On ) R harfi İngilizce, sayı Türkçe.. Klasik Türk okuma alışkanlığı diyebiliriz. Re On veya Ar Ten olabilir. Ben Türkçe okumayı tercih ediyorum. Re On.
  • 07-10-2019, 22:27:45
    #17
    Re-on
  • 07-10-2019, 22:54:47
    #18
    R11 acsak tutar mi?