ar10 mu r10 mu ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
ar10 mu r10 mu ?
45
●
5.142
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
ar10 mu r10 mu ?
1
2
3
4
5
6
07-10-2019, 21:29:05
#10
FEY
🏆 Tasarım Ajansınız 🏆
ar on demeyen de ne bilm
07-10-2019, 21:30:37
#11
Oyun_Bozan
Konu biçok kez açıldı herkes istediğini söylüyor.
07-10-2019, 21:45:10
#12
Misafir
bir kaç ay öncesine kadar reyon olarak okuyordum 😀😀😀
winkwop
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
07-10-2019, 21:55:03
#13
edelweiss
ron diye okuyorum ben
07-10-2019, 21:55:19
#14
Misafir
ron
AlperDemircan
ve
grafiking
bunu beğendi.
2 kişi
bunu beğendi.
07-10-2019, 21:57:12
#15
AlperDemircan
re10
Ama doğrusu aslında RO10
07-10-2019, 22:09:05
#16
Bloodz
Ya Türkçe okursun, ya İngilizce. AR On
) R harfi İngilizce, sayı Türkçe.. Klasik Türk okuma alışkanlığı diyebiliriz. Re On veya Ar Ten olabilir. Ben Türkçe okumayı tercih ediyorum. Re On.
07-10-2019, 22:27:45
#17
uykusuzyazar
Re-on
07-10-2019, 22:54:47
#18
pisipisi
R11 acsak tutar mi?
1
2
3
4
5
6
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler