• 05-10-2019, 23:19:26
    #10
    Fener gibi yenilmedik en azindan.Iddaa olmasaydi 5 gol atardik
  • 05-10-2019, 23:36:17
    #11
    Fenerbahçe'm Şampiyonlar Ligi kupasını ah bi alsa var ya cincona çok şey olacak da nerdeee Ama inanıyorum ki bir gün alacak !
  • 05-10-2019, 23:55:41
    #12
    Mariano, Nagatomo, Belhanda 3'ü de bu takımın oyuncusu değil! Linnes takıma dönmeli Şener ve Emre Mor'a daha çok şans tanınmalı.
  • 06-10-2019, 00:04:00
    #13
    Kibir abidesinin borusu anca bu ülkedeki hakemlere öter......
  • 06-10-2019, 15:58:52
    #14
    Sorum su Turk futbolu hic iyiye gitmiyor ulke ekonomisi furboluda kotu etkiledi.Turkiye battikca futbolda batiyor.Bundan sonrada kimse iyi futbol beklemesin ozellikle avrupada.Psg rahatti istese bu maci cok rahat kazanirdi.Bundan sonraki maclarda da yeneriz grupyan cikariz diye umutlanmasin.Turk futbolunun durumu bu.
  • 06-10-2019, 20:06:46
    #15
    SayAgency adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Ne olacak aynı tas aynı hamam.
    Hocam vedat muriqi nin pozisyonunu unutmadik
  • 06-10-2019, 20:10:23
    #16
    Takımları bilmem ama artık sahada kazanılmıyor futbol ülkemizde. Önceden hazırlanmış senaryo var ve hakemler ile uygulanıyor ve maç kazandırılıyor. Bakınız son haftalarda ki devreye girmeyen var sistemi, girmeyecek zamanda giriyor, en net pozisyonda devreye girmiyor. Nasıl iş anlamıyorum. Bugün beşiktaşı lig yarışında tutmak için Alanyaspor'u harcadılar. Çok net pozisyonda vara gidilmedi uyarı bile gelmedi üstüne Alanyaspor'lu oyuncular kart gördü.
  • 06-10-2019, 20:12:09
    #17
    Üyeliği durduruldu
    burakmehel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam vedat muriqi nin pozisyonunu unutmadik
    Beni ilgilendirmiyor Vedat falan. Genel konuştum, Fenerbahçeli veya Beşiktaş taraftarı değilim.

    Ona verilmedi bize de verilmemeli diye düşündüğümüz sürece böyle şampiyonlar liginde ön eleme oynarız veya gruplarda acaba sıfır çekecek miyiz düşüncesinden yukarıyı göremeyiz. Lig izlerken 0-0 bitmiş lecce cagliari maçını banttan seyretmek başlığında hissediyorum kendimi.
  • 06-10-2019, 20:15:27
    #18
    SayAgency adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beni ilgilendirmiyor Vedat falan. Genel konuştum, Fenerbahçeli veya Beşiktaş taraftarı değilim.

    Ona verilmedi bize de verilmemeli diye düşündüğümüz sürece böyle şampiyonlar liginde ön eleme oynarız veya gruplarda acaba sıfır çekecek miyiz düşüncesinden yukarıyı göremeyiz. Lig izlerken 0-0 bitmiş lecce cagliari maçını banttan seyretmek başlığında hissediyorum kendimi.
    Ne olacak bu galatasarayin hali? Basliginin altina oyuncunun yaptigi hareketin gifini atarak takimi veya ulkenin futbolunu elestirmis olmuyorsunuz hocam. Elestireceksen nagatomonun, belhandanin, babelin oyun kalitesinin dusuklugunu elestir. Buraya oyuncunun yaptigi hareketin kirmizi almamasini atma bence.. Dedigin gibi ulkedeki futbol gatasarayda neyse fenerdede besiktastada oyle