burakmehel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam vedat muriqi nin pozisyonunu unutmadik
Beni ilgilendirmiyor Vedat falan. Genel konuştum, Fenerbahçeli veya Beşiktaş taraftarı değilim.

Ona verilmedi bize de verilmemeli diye düşündüğümüz sürece böyle şampiyonlar liginde ön eleme oynarız veya gruplarda acaba sıfır çekecek miyiz düşüncesinden yukarıyı göremeyiz. Lig izlerken 0-0 bitmiş lecce cagliari maçını banttan seyretmek başlığında hissediyorum kendimi.