• 05-10-2019, 20:55:39
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Takım çok kötü özelikle ligde gol bile atamıyoruz bu şekilde lig bitmez gerçi diğer takımlarda kötü gidiyor ama bu takıma bu oyun yakışmıyor not Galatasarayliyim
  • 05-10-2019, 20:57:35
    #2
    geçen sezonda böyle başladık sonrası malum takıma yeni pek çok isim geldi biraz zaman tanımak lazım. psg maçında oldukça iyi bir futbol vardı ufak tefek eksikler zamanla kapanır.
    türkiye ligininde durumu ortada malesef hakemler rakipler futbol oynatmaktan yana değiller.
  • 05-10-2019, 20:58:18
    #3
    Üyeliği durduruldu


    Ne olacak aynı tas aynı hamam.
  • 05-10-2019, 21:01:34
    #4
    belhanda ve imparatoriçenin gitmesi gerekiyor artık. bu iki şahıs kabak tadı verdi. futboldan teknik bilgilden anlayan birisi gelmesi gerekiyor.
  • 05-10-2019, 21:01:34
    #5
    Üyeliği durduruldu
    maç hiç sevk vermiyor durumumuz iyi değil trabzonspor şampiyon olabilir yarın rizespor ile oynayacak adamlar güzel maç oynuyor bu arada galatasaraylıyım bende ama bu futbol hiç zevk vermiyor
  • 05-10-2019, 21:04:27
    #6
    1 gol atsa yeter.
    Dogru durust pozisyonu bile yok.
  • 05-10-2019, 21:05:16
    #7
    bence falcao bozdu takımı
  • 05-10-2019, 21:07:06
    #8
    Belhanda, Babel, Selçuk, Nagatomo, gibi yeteneksizler bir an önce gitmeli katkıdan çok zararı var. Hızlı çabuk ve uzun pas atabilen 10 numara alınmalı. Kanatlara depar atabilen ve iyi orta açan gençler gelmeli. Fatih Terim ve manevi oğlu selçuk emekli olmalı. Gençlere daha çok şans verirmeli. 30 yaşından sonra adam almak çöpe para atmaktır.
  • 05-10-2019, 21:42:54
    #9
    Nagatomo deli ediyor..