Belhanda, Babel, Selçuk, Nagatomo, gibi yeteneksizler bir an önce gitmeli katkıdan çok zararı var. Hızlı çabuk ve uzun pas atabilen 10 numara alınmalı. Kanatlara depar atabilen ve iyi orta açan gençler gelmeli. Fatih Terim ve manevi oğlu selçuk emekli olmalı. Gençlere daha çok şans verirmeli. 30 yaşından sonra adam almak çöpe para atmaktır.