Ne olacak bu galatasarayin hali? Basliginin altina oyuncunun yaptigi hareketin gifini atarak takimi veya ulkenin futbolunu elestirmis olmuyorsunuz hocam. Elestireceksen nagatomonun, belhandanin, babelin oyun kalitesinin dusuklugunu elestir. Buraya oyuncunun yaptigi hareketin kirmizi almamasini atma bence.. Dedigin gibi ulkedeki futbol gatasarayda neyse fenerdede besiktastada oyle
Gayette ülkenin futbolunu eleştirmiş oluyorum. Vedat'ın pozisyonu, Beşiktaş maçında bugün hakem faciası. Yani bunlar hep olağan şeyler, biz bu hareketlere kırmızı kart vermeye başlarsak ve ota b*ka maçı durdurmazsak belki bir şansımız olur.