Takımları bilmem ama artık sahada kazanılmıyor futbol ülkemizde. Önceden hazırlanmış senaryo var ve hakemler ile uygulanıyor ve maç kazandırılıyor. Bakınız son haftalarda ki devreye girmeyen var sistemi, girmeyecek zamanda giriyor, en net pozisyonda devreye girmiyor. Nasıl iş anlamıyorum. Bugün beşiktaşı lig yarışında tutmak için Alanyaspor'u harcadılar. Çok net pozisyonda vara gidilmedi uyarı bile gelmedi üstüne Alanyaspor'lu oyuncular kart gördü.