SayAgency adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beni ilgilendirmiyor Vedat falan. Genel konuştum, Fenerbahçeli veya Beşiktaş taraftarı değilim.

Ona verilmedi bize de verilmemeli diye düşündüğümüz sürece böyle şampiyonlar liginde ön eleme oynarız veya gruplarda acaba sıfır çekecek miyiz düşüncesinden yukarıyı göremeyiz. Lig izlerken 0-0 bitmiş lecce cagliari maçını banttan seyretmek başlığında hissediyorum kendimi.
Ne olacak bu galatasarayin hali? Basliginin altina oyuncunun yaptigi hareketin gifini atarak takimi veya ulkenin futbolunu elestirmis olmuyorsunuz hocam. Elestireceksen nagatomonun, belhandanin, babelin oyun kalitesinin dusuklugunu elestir. Buraya oyuncunun yaptigi hareketin kirmizi almamasini atma bence.. Dedigin gibi ulkedeki futbol gatasarayda neyse fenerdede besiktastada oyle