Arkadaşlar merhaba. Rusyada Yazılım Mühendisliği okuyorum 2. sınıfım. Yazılım konusuna ilgiliyim. Ancak İstanbul içerisinde Bilgi İşlem Yöneticiliği teklifi geldi.
Hiçbir birikimim ya da baba param yok. Rusyada başarı bursu ile okuyorum. Siz olsanız iş teklifini kabul eder misiniz? Ya da kabul etmek için minimum ne kadarlık maaş vb. imkanı sunmaları gerekir?
Çalışırken açıktan bir şekilde diploma alırım, diplomayı alana kadar da iş garantisi sağlayabilirim. Ayrıca yazılım altyapım var, junior yazılımcı sayabilirim kendimi. Geçmişim var.
Yurtdışı Üni. vs İş İmkanı?
13
●341
- 20-08-2019, 22:31:06
- 20-08-2019, 22:34:40Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.İstanbul içinde 5-6 binden aşağı çalışmazdım ben olsam kiralar zaten ortalama 2 bin. Tabii sizin bilgi birikiminizi bilmiyorum veya işin ne tür sorumluluklar getirdiğini ama İstanbul bence her şeyin pahalı olduğu bir yer ona göre maaş istemelisiniz ve ben yerinizde olsam okuluma devam ederdim okuldan mezun olunca zaten iş bulursunuz
- 20-08-2019, 22:43:24Anladım hocam haklısınız. İş için bilgi birikimi konusunda sorun çıkmayacaktır. Okuldan mezun olma konusunda da haklısınız hatta bu sene FIFA ile anlaşma sağladım EURO 2020'de çalışacağım ve CV'de mükemmel bir referans olacaktır. Ancak gerek aileme bu yaştan sonra hala okul derdine yük olmak istemiyorum gerekse de artık kendi maddi özgürlüğümü kazanmak istiyorum. Yalnızca bu isteklerin değmesi için ne kadarlık bir miktar ile vazgeçmeye değer Rusya'da eğitimden ondan emin değilim.hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Seninle sanıyorum ki 2 sene öncesine kadar Facebook üzerinden sık sık konuşuyorduk hatta sen PHP ile bir halı yıkama mekanına bir website yapıyordun vb. vb. ordan aklına gelmiştirburak2yilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-08-2019, 22:45:51Aynen hatırladım. Skype ekle konuşuruz: burak2yilmazsellimenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-08-2019, 23:01:38ibocum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleArkadaşlar tamam gelmeyeyim de neden? Kaç kere Rusya'da bulundunuz? Ya da Rusya fark etmez kaç kere yurtdışında çalışıp yaşam kalitesini anlayacak kadar orada yaşadınız? Neden gelmeyeyim? İşe politikayı falan karıştırmadan içi dolu önerilerde bulunursanız benim için de faydalı olacaktır.FurkanOymak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Tamamdır, ekleyeceğim şimdi.burak2yilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-08-2019, 23:03:49sellimenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
8 Avrupa ülkesinde bulundum size yakın olarak da Ukrayna'da kaldım, Ukrayna daha kötü durumda Rusya'dan fakat orada bile asgari ücret ile rahatça geçinen bir kesim var. Türkiye'de asgari ücretle geçinen bir insan söyleyin
Neyse hocam iyi forumlar dilerim.