Rusya'da eğer iş imkanın var ise gelmeni önermem
Rusya'da asgari ücret ile geçin genede gelme hocam buraya
Arkadaşlar tamam gelmeyeyim de neden? Kaç kere Rusya'da bulundunuz? Ya da Rusya fark etmez kaç kere yurtdışında çalışıp yaşam kalitesini anlayacak kadar orada yaşadınız? Neden gelmeyeyim? İşe politikayı falan karıştırmadan içi dolu önerilerde bulunursanız benim için de faydalı olacaktır.
Aynen hatırladım. Skype ekle konuşuruz: burak2yilmaz
Tamamdır, ekleyeceğim şimdi.