ibocum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rusya'da eğer iş imkanın var ise gelmeni önermem
FurkanOymak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rusya'da asgari ücret ile geçin genede gelme hocam buraya
Arkadaşlar tamam gelmeyeyim de neden? Kaç kere Rusya'da bulundunuz? Ya da Rusya fark etmez kaç kere yurtdışında çalışıp yaşam kalitesini anlayacak kadar orada yaşadınız? Neden gelmeyeyim? İşe politikayı falan karıştırmadan içi dolu önerilerde bulunursanız benim için de faydalı olacaktır.

burak2yilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen hatırladım. Skype ekle konuşuruz: burak2yilmaz
Tamamdır, ekleyeceğim şimdi.