Anladım hocam haklısınız. İş için bilgi birikimi konusunda sorun çıkmayacaktır. Okuldan mezun olma konusunda da haklısınız hatta bu sene FIFA ile anlaşma sağladım EURO 2020'de çalışacağım ve CV'de mükemmel bir referans olacaktır. Ancak gerek aileme bu yaştan sonra hala okul derdine yük olmak istemiyorum gerekse de artık kendi maddi özgürlüğümü kazanmak istiyorum. Yalnızca bu isteklerin değmesi için ne kadarlık bir miktar ile vazgeçmeye değer Rusya'da eğitimden ondan emin değilim.
Seninle sanıyorum ki 2 sene öncesine kadar Facebook üzerinden sık sık konuşuyorduk hatta sen PHP ile bir halı yıkama mekanına bir website yapıyordun vb. vb. ordan aklına gelmiştir
Aynen hatırladım. Skype ekle konuşuruz: burak2yilmaz