Arkadaşlar merhaba. Rusya’da Yazılım Mühendisliği okuyorum 2. sınıfım. Yazılım konusuna ilgiliyim. Ancak İstanbul içerisinde Bilgi İşlem Yöneticiliği teklifi geldi.

Hiçbir birikimim ya da baba param yok. Rusya’da başarı bursu ile okuyorum. Siz olsanız iş teklifini kabul eder misiniz? Ya da kabul etmek için minimum ne kadarlık maaş vb. imkanı sunmaları gerekir?

Çalışırken açıktan bir şekilde diploma alırım, diplomayı alana kadar da iş garantisi sağlayabilirim. Ayrıca yazılım altyapım var, junior yazılımcı sayabilirim kendimi. Geçmişim var.