hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İstanbul içinde 5-6 binden aşağı çalışmazdım ben olsam kiralar zaten ortalama 2 bin. Tabii sizin bilgi birikiminizi bilmiyorum veya işin ne tür sorumluluklar getirdiğini ama İstanbul bence her şeyin pahalı olduğu bir yer ona göre maaş istemelisiniz ve ben yerinizde olsam okuluma devam ederdim okuldan mezun olunca zaten iş bulursunuz
Anladım hocam haklısınız. İş için bilgi birikimi konusunda sorun çıkmayacaktır. Okuldan mezun olma konusunda da haklısınız hatta bu sene FIFA ile anlaşma sağladım EURO 2020'de çalışacağım ve CV'de mükemmel bir referans olacaktır. Ancak gerek aileme bu yaştan sonra hala okul derdine yük olmak istemiyorum gerekse de artık kendi maddi özgürlüğümü kazanmak istiyorum. Yalnızca bu isteklerin değmesi için ne kadarlık bir miktar ile vazgeçmeye değer Rusya'da eğitimden ondan emin değilim.

burak2yilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Seni bir yerden tanıyorum ama.
Seninle sanıyorum ki 2 sene öncesine kadar Facebook üzerinden sık sık konuşuyorduk hatta sen PHP ile bir halı yıkama mekanına bir website yapıyordun vb. vb. ordan aklına gelmiştir